11. 2. 2018
—
Další ukázka z knihy. Dozvíte se, že je vhodné považovat všechna zařízení za dotyková. Že lidé palci používají i hybridní notebooky. A že snadno dosažitelná plocha chytrých telefonů se stále zmenšuje.
16. 1. 2018
—
Nový iPhone je první rozšířené zařízení s jinou než hranatou obrazovkou. Pojďme se podívat, jak nastavit a otestovat weby nejen pro tyto typy přístrojů.
2. 5. 2017
—
Rychlost nemůžete nechat jen na vývojářích. V článku si shrneme, proč je fajn mít rychlé weby. Povíme si také o nejdůležitějších nástrojích a optimalizačních technikách.
6. 11. 2016
—
Systémy webového designu, Atomic Design a Pattern Lab – co je to a jak vám to pomůže?
15. 4. 2016
—
Projdeme si osm návrhových vzorů pro navigace na responzivních webech. Od uživatelsky složitých a implementačně jednoduchých až po ty – ehm – dobré.
13. 4. 2016
—
Ne všechny weby musejí navigaci na mobilech schovávat. Když už to udělat musíte, udělejte to dobře. Tento článek by vám mohl pomoci.
18. 1. 2016
—
Pokud vám na webu řádí obzvlášť odolný mobilní uživatel a přežil všech devět kroků z přechozího návodu, nevěšte hlavu. Přináším sedm kroků, které vás těch otravných potvůrek nadobro zbaví.
13. 1. 2016
—
Zničit krtka, vydání 2016. Dnes si zahubíme uživatele mobilního webu. Postupujte podle mého návodu.
22. 8. 2015
—
Mobile First vzniklo jako reakce na navrhování webů pouze pro desktop.
22. 2. 2015
—
Rozhraní webů nebo aplikací stavěné na Bootstrapu můžete budovat dvěma způsoby. Pojďme si ukázat ten rozumnější.
10. 9. 2014
—
CSS pixel. Referenční pixel.