Barevný kontrast na webu a nástroje, které s ním pomohou
30. 11. 2018 — Nedostatečným kontrastem na webech jsme postižení úplně všichni. Jak jej nastavit správně a jak otestovat teď hned?
Všechny články ze Vzhůru dolů o webové designu, UX, UI a jejich vývoji na jednom místě.
30. 11. 2018 — Nedostatečným kontrastem na webech jsme postižení úplně všichni. Jak jej nastavit správně a jak otestovat teď hned?
22. 8. 2018 — Návod, jak zastoupení velikostí okna prezentovat v hezkém grafu.
11. 2. 2018 — Další ukázka z knihy. Dozvíte se, že je vhodné považovat všechna zařízení za dotyková. Že lidé palci používají i hybridní notebooky. A že snadno dosažitelná plocha chytrých telefonů se stále zmenšuje.
16. 1. 2018 — Nový iPhone je první rozšířené zařízení s jinou než hranatou obrazovkou. Pojďme se podívat, jak nastavit a otestovat weby nejen pro tyto typy přístrojů.
2. 5. 2017 — Rychlost nemůžete nechat jen na vývojářích. V článku si shrneme, proč je fajn mít rychlé weby. Povíme si také o nejdůležitějších nástrojích a optimalizačních technikách.
6. 11. 2016 — Systémy webového designu, Atomic Design a Pattern Lab – co je to a jak vám to pomůže?
15. 4. 2016 — Projdeme si osm návrhových vzorů pro navigace na responzivních webech. Od uživatelsky složitých a implementačně jednoduchých až po ty – ehm – dobré.
13. 4. 2016 — Ne všechny weby musejí navigaci na mobilech schovávat. Když už to udělat musíte, udělejte to dobře. Tento článek by vám mohl pomoci.
18. 1. 2016 — Pokud vám na webu řádí obzvlášť odolný mobilní uživatel a přežil všech devět kroků z přechozího návodu, nevěšte hlavu. Přináším sedm kroků, které vás těch otravných potvůrek nadobro zbaví.
13. 1. 2016 — Zničit krtka, vydání 2016. Dnes si zahubíme uživatele mobilního webu. Postupujte podle mého návodu.
22. 8. 2015 — Mobile First vzniklo jako reakce na navrhování webů pouze pro desktop.
22. 2. 2015 — Rozhraní webů nebo aplikací stavěné na Bootstrapu můžete budovat dvěma způsoby. Pojďme si ukázat ten rozumnější.
10. 9. 2014 — CSS pixel. Referenční pixel.