Logo Vzhůru dolů: Mlátek a želízko

Kódo­vá­ní news­let­te­rů

Příští termín: 26. 2. 2020 v Konferenční centrum GreenPoint Praha

Prohlédnout termíny

Jak na ša­b­lo­ny news­let­te­rů efek­tiv­ně a bez trá­pe­ní? Jde to, jen po­tře­bu­je­te správ­né work­flow, ná­stro­je a zku­še­né­ho prů­vod­ce.

Ďábel se v případě kódování e-mailových šablon neskrývá v detailu. Ani v Outlooku. Je schovaný ve znalosti správného pracovního postupu.

Na novém školení ze Vzhůru dolů se od zkušeného newsletterového experta Tomáše Krejčího naučíte vše potřebné.

Proč jít na školení?

  • Dostanete odladěný automatizační proces postavený na NPM a Gulpu.
  • Dozvíte se, jak za 30 minut udělat z běžného newsletteru responzivní.
  • Odnesete si šablonu s osvědčenými postupy a požadavky na grafiky.

Tomáš Krejčí

Lektor: Tomáš Krejčí

Tomáš je hlavní frontendový vývojář a spoluzakladatel SUPERKODERS. S e-mailovými klienty úspěšně válčí už více než 10 let. Vede tým zodpovědný za přípravu newsletterů pro klienty jako je Invia, iRozhlas, ČSOB nebo Košík.cz.
Více o lektorovi

Fotky ze školení

Obsah

  1. Principy kódování HTML e-mailů
    S jakými prohlížeči a zobrazovacími klienty počítat? Jaká jsou jejich specifika? Představíme si „e-mailový normalize“, způsob jak sjednotit základní zobrazení ve všech klientech. Hned zkraje dostanete tipy a triky.
  2. Ideální workflow
    Požadavky na design a kontrola podkladů. Samotné HTML a CSS: Specifika psaní newsletterů, principy stavby layoutu.
  3. Nástroje pro ulehčení práce
    Generátory tlačítek, barevných pozadí a tak dále. Skladiště útržků kódu, podpory vlastností a hlavně nástroje pro testování výsledků práce.
  4. Responzivita a další speciality
    Proč dělat e-maily responzivní a jak na to? Potřebujeme ještě verzi v prostém textu? Zobrazování e-mailů na chytrých hodinkách typu Apple Watch. AMP pro e-mail.
  5. Testování
    Jak svou práci rozesílat do reálných klientů a na reálná zařízení. Jak debugovat? Použití Litmusu.

Průměrné hodnocení 4,77 z 5 hvězdiček.
Na základě 22 hodnocení od 34 účastníků kurzu.

Konečně mám odladěné workflow. Oceňuji i ukázku nástrojů, které s tvorbou newsletterů pomohou.

Radek Mrázek 30. října 2019

Tomáš je profík s ukrutně vyladěným postupem kódování e-mailů.

Josef Pajskr 28. března 2019

S metodou, kterou nám Tomáš na školení představil, budou newslettery hračka a myslím, že mě to bude i bavit.

Antonín Studnička, Stormware 28. března 2019

Bylo to naprosto skvělé. Vůbec jsem netušil, že by mohlo být kódování e-mailů tak snadné.

Ladislav Suchánek, Slevomat 28. března 2019

Pro koho to je?

Školení připravujeme primárně na webové vývojáře, ať už newslettery kódují často nebo jen příležitostně.

Co potřebujete?

Základní znalosti HTML, CSS a zkušenosti s kódováním. Základy NPM a JavaScriptu jsou výhodou. Na příkladech budeme používat automatizaci Gulpem. Pokud chcete alespoň některá témata na školení vyzkoušet, vezměte si vlastní notebook.

Doplňuje se s dalšími našimi kurzy:

Nezáleží na pořadí, v jakém kurzy absolvujete. Na druhé a další školení dostanete desetiprocentní slevu.


Cena: 4 490 Kč

(5 433 Kč s DPH)

V ceně

Kurz 9:30–17:30 pro 5–16 účastníků.
Oběd a občerstvení během dne.
Konzultace e-mailem od lektora.

Slevy

Platí vždy jedna, ta vyšší:
20 % pro nepodnikající studenty.
10 % pro účasníky předchozích školení.

Veřejné termíny

26. 2. 2020
(v Praze
za 4 490 Kč)
16 míst Objednat
6. 5. 2020
(v Brně
za 4 490 Kč)
14 míst Objednat

Jiný termín nebo firemní školení?
skoleni@vzhurudolu.cz

GoPay Mastercard VISA

Podmínky školení


Proč jít na kurzy Vzhůru dolů?

5 let zkušeností

100 školení

1 000 účastníků

…a hektolitry vypité kávy.

6 důvodů, proč jít na naše školení