Logo Vzhůru dolů: Mlátek a želízko

Kódo­vá­ní news­let­te­rů

Příští termín: 26. 2. 2020 v Konferenční centrum GreenPoint Praha

Prohlédnout termíny

Jak na ša­b­lo­ny news­let­te­rů efek­tiv­ně a bez trá­pe­ní? Jde to, jen po­tře­bu­je­te správ­né work­flow, ná­stro­je a zku­še­né­ho prů­vod­ce.

Ďábel se v případě kódování e-mailových šablon neskrývá v detailu. Ani v Outlooku. Je schovaný ve znalosti správného pracovního postupu.

Na novém školení ze Vzhůru dolů se od zkušeného newsletterového experta Tomáše Krejčího naučíte vše potřebné.

Proč jít na školení?

  • Dostanete odladěný automatizační proces postavený na NPM a Gulpu.
  • Dozvíte se, jak za 30 minut udělat z běžného newsletteru responzivní.
  • Odnesete si šablonu s osvědčenými postupy a požadavky na grafiky.

Tomáš Krejčí

Lektor: Tomáš Krejčí

Tomáš je hlavní frontendový vývojář a spoluzakladatel SUPERKODERS. S e-mailovými klienty úspěšně válčí už více než 10 let. Vede tým zodpovědný za přípravu newsletterů pro klienty jako je Invia, iRozhlas, ČSOB nebo Košík.cz.
Více o lektorovi

Fotky ze školení

Obsah

  1. Principy kódování HTML e-mailů
    S jakými prohlížeči a zobrazovacími klienty počítat? Jaká jsou jejich specifika? Představíme si „e-mailový normalize“, způsob jak sjednotit základní zobrazení ve všech klientech. Hned zkraje dostanete tipy a triky.
  2. Ideální workflow
    Požadavky na design a kontrola podkladů. Samotné HTML a CSS: Specifika psaní newsletterů, principy stavby layoutu.
  3. Nástroje pro ulehčení práce
    Generátory tlačítek, barevných pozadí a tak dále. Skladiště útržků kódu, podpory vlastností a hlavně nástroje pro testování výsledků práce.
  4. Responzivita a další speciality
    Proč dělat e-maily responzivní a jak na to? Potřebujeme ještě verzi v prostém textu? Zobrazování e-mailů na chytrých hodinkách typu Apple Watch. AMP pro e-mail.
  5. Testování
    Jak svou práci rozesílat do reálných klientů a na reálná zařízení. Jak debugovat? Použití Litmusu.

Průměrné hodnocení 4,78 z 5 hvězdiček.
Na základě 23 hodnocení od 35 účastníků kurzu.

Konečně mám odladěné workflow. Oceňuji i ukázku nástrojů, které s tvorbou newsletterů pomohou.

Radek Mrázek – 30. října 2019

Tomáš je profík s ukrutně vyladěným postupem kódování e-mailů.

Josef Pajskr – 28. března 2019

S metodou, kterou nám Tomáš na školení představil, budou newslettery hračka a myslím, že mě to bude i bavit.

Antonín Studnička, Stormware – 28. března 2019

Bylo to naprosto skvělé. Vůbec jsem netušil, že by mohlo být kódování e-mailů tak snadné.

Ladislav Suchánek, Slevomat – 28. března 2019

Pro koho to je?

Školení připravujeme primárně na webové vývojáře, ať už newslettery kódují často nebo jen příležitostně.

Co potřebujete?

Základní znalosti HTML, CSS a zkušenosti s kódováním. Základy NPM a JavaScriptu jsou výhodou. Na příkladech budeme používat automatizaci Gulpem. Pokud chcete alespoň některá témata na školení vyzkoušet, vezměte si vlastní notebook.

Doplňuje se s dalšími našimi kurzy:

  • Organizace CSS kódu – napsat hodně CSS kódu není věda. Horší je to s údržbou.
  • Optimalizace rychlosti webu – rychlost webů je strategicky důležitá. Na workshopu Martina Michálka získají vývojáři jiný pohled a konkrétní technické tipy pro své weby.

Nezáleží na pořadí, v jakém kurzy absolvujete. Na druhé a další školení dostanete desetiprocentní slevu.


Cena: 4 490 Kč

(5 433 Kč s DPH)

V ceně

Kurz 9:30–17:30 pro 5–16 účastníků.
Oběd a občerstvení během dne.
Konzultace e-mailem od lektora.

Slevy

Platí vždy jedna, ta vyšší:
20 % pro nepodnikající studenty.
10 % pro účasníky předchozích školení.

Veřejné termíny

26. 2. 2020
(v Praze
za 4 490 Kč)
15 míst ze 16 Objednat
6. 5. 2020
(v Brně
za 4 490 Kč)
14 míst Objednat

Jiný termín nebo firemní školení?
skoleni@vzhurudolu.cz

GoPay Mastercard VISA

Podmínky školení


Proč jít na kurzy Vzhůru dolů?

5 let zkušeností

100 školení

1 000 účastníků

…a hektolitry vypité kávy.

6 důvodů, proč jít na naše školení