Postup objednávky Storno podmínky Cena a slevy
Dotace Reklamace Pořadatel školení

Postup objednávky

  1. Objednávku prosím pošlete přes webový formulář nebo na e-mail [email protected].
  2. Vystavíme vám proforma (zálohovou) fakturu a poprosíme vás o doplnění detailů – například jmen a e-mailů účastníků.
  3. Od této chvíle vám držíme místa na školení.
  4. Faktura má splatnost 14 dní. Pokud je vystavená později než 2 týdny před začátkem kurzu, má splatnost takovou, aby byla zaplacena ještě před konáním školení.
  5. Týden před konáním školení dostanou přihlášení účastníci e-mail s organizačními informacemi.
  6. Po skončení školení dostanou účastníci e-mail s dotazníkem spokojenosti.

Storno podmínky

  1. Pokud účast zrušíte minimálně 8 dní před konáním, vracíme částku v plné výši bez dalších podmínek.
  2. Pokud méně než 8 dní před konáním a podaří se nám sehnat náhradníka, opět vracíme částku v plné výši. Jestliže se nám náhradníka sehnat nepodaří, částku bohužel vrátit nemůžeme.

Cena a slevy

  1. Cena kurzu, webináře nebo záznamu je vždy uvedená na stránce kurzu.
  2. Nepodnikající studenti mohou uplatnit slevu 20 %.
  3. Při objednávce balíčku dvou školení ušetříte 590 Kč bez DPH.
  4. Při hromadné objednávce více produktů ušetříte 10 %.
  5. Účastníci dřívějších termínů dostávají automaticky u vícehodinových školení slevu 10 %.
  6. Další slevy můžete získat v newsletteru nebo na sociálních sítích.
  7. Platí vždy jedna sleva, ta vyšší.

Dotace

  1. Účast na veřejných školeních není možné hradit z dotačních programů.
  2. V případě firemních školení to záleží na domluvě s organizátory a lektorem.

Reklamace

Nestává se to, ale pro jistotu: Pokud nejste se službou z jakéhokoliv důvodu spokojeni, obraťte se na nás e-mailem – [email protected].

Pořadatel školení

Martin Michálek
Jurkovičova 988/26
149 00, Praha 11

IČ: 68168861
DIČ: 7708304956

E [email protected]
T 724 071 700

Více podmínek nemáme. Děkujeme za pozornost a těšíme se na viděnou na některém z kurzů.


Přejít na nabídku kurzů