12. září 2006, 11:20 Kategorie: Webova-analytika
Sílu Google Analytics nedělají ony hezké barevné grafy a armáda reportů. Přesně mířící zbraně si Google Analytics skrývají pod sukní a objevíte je třeba v jejich dokumentaci. Pojďme si říci něco o sledování stránek 404, nastavení cílů na nekomerčním webu a měření prokliků ven z vašeho webu.
Chcete vědět, o jaké stránky se pokouší uživatel, když server vrátí chybovou stránku 404? Do Analytics kódu na své chybové stránce přidejte podobný řádek:
urchinTracker("/404.html?page=" + _udl.pathname + _udl.search);
Více na GA blogu: Tip: Tracking 404 Pages.
Pokud spravujete web, jehož cílem není komerční akce typu odeslání objednávkového formuláře, velmi oceníte článek Monetizing Non-Ecommerce Sites.
Zjistíte, jak nastavit Analytics, když cílem vašeho webu je kliknutí na odkaz s emailem, stažení souboru nebo načtení kontaktní stránky.
Věřím, že vás zajímá nejen odkud lidé na váš web chodí, ale také kam z něj odcházejí. Chcete-li měřit počet kliknutí za odchozí odkaz, přidejte k němu kód podobný tomuto:
<a href="http://www.example.com" onClick="javascript:urchinTracker('/outgoing/example_com');">
Více v nápovědě pro Google Analytics.
Ulož do delicious, linkuj.cz, jagg.cz, vybrali.sme.sk Díky!
Diskuze
[ RSS této diskuze ]
Standa, 12. 09. 06, 12:54, #
Yuhů, 12. 09. 06, 13:52, #
Školník, 12. 09. 06, 14:28, #
RadimH, 12. 09. 06, 19:08, #
Jirka Ch, 12. 09. 06, 21:25, #
Martin Michálek, 13. 09. 06, 10:30, #
RadimH, 13. 09. 06, 20:59, #
Komentáře jsou uzavřeny