18. červenec 2006, 23:12 Kategorie: Webdesign
Máte pocit, že nové stránky České republiky jsou ostudou za 32 milionů, rejdištěm švejkovin v textu či technologickým zmetkem? Pak možná ani nečtěte dál.
Myslím si totiž, že český “oficiální” web dopadl docela dobře. Advertures udělali z jejich pohledu hodně a na české webdesignové scéně by lepší práci vykonal málokdo.
Nad čím se pozastavuji, nesouvisí s hysterií technologickou, rozpočtovou či nad chybami v textech, nýbrž:
Má ministerstvo zahraničí jakožto klient nějakou dlouhodobou koncepci, jak Česko na webu propagovat? Divím se totiž, že:
Vykročili jsme výborným vizuálem, máme docela dobrý web a … věřme, že to někdo drží pevně ve svých rukou.
Ulož do delicious, linkuj.cz, jagg.cz, vybrali.sme.sk Díky!
Diskuze
[ RSS této diskuze ]
Bochi, 19. 07. 06, 03:17, #
von Banhoff, 19. 07. 06, 07:19, #
Railbot, 19. 07. 06, 07:39, #
jow, 19. 07. 06, 09:11, #
Nox.lbc, 19. 07. 06, 10:11, #
Vilém Málek, 19. 07. 06, 10:43, #
Keff, 19. 07. 06, 14:29, #
Nox.lbc, 19. 07. 06, 18:19, #
Michal Till, 20. 07. 06, 10:12, #
bahara, 20. 07. 06, 10:15, #
Martin Michálek, 20. 07. 06, 10:38, #
PVD, 22. 07. 06, 23:12, #
liba, 27. 08. 06, 17:22, #
Komentáře jsou uzavřeny