AdWords editor, další rychlokvaška od Google

6. červen 2006, 17:19 Kategorie: PPC-a-AdWords

Google jednou určitě udělá správu AdWords příjemnou. I přes uvolnění AdWords desktop editoru však tvrdím, že si budeme muset ještě počkat.

Trávite-li také nezanedbatelný čas nad správou PPC kampaní v nejnadějnějším světovém systému Google AdWords, jistě jste s napětím očekávali uvolnění AdWords editoru. To je desktopová aplikace, která má ulehčit správu kampaní díky funkcím, které přes boom webových AJAXových udělátek jsou vždy pohodlnější v desktopové aplikaci.

AdWords editor je ovšem nástroj, která přes subjektivně odsledovanou systémovou náročnost nepřináší zkušenému uživateli ono očekáváné podrbání za ouškem. Ano, jsou zde zajímavé funkce: všechny prováděné změny můžete komentovat, aktuální stav svých účtů zálohovat, jednoduše provádět hromadné změny a tak dále.

Část zajímavých funkcí webového rozhraní AdWords zde však postrádám: všechny užitečné nástroje a přehledy, zneviditelnění nepoužívaných kampaní a jiné.

Resumé? AdWords editor si sice můžeme již teď všichni stáhnout a nainstalovat, ale pokud zrovna člověk neocení možnost pracovat s AdWords účtem offline, je to jako dát dítěti kinder vejce bez hračky.

Google by měl více sil investovat do zlepšení webovových uživatelských rozhraní. Třeba mu pomůže nadějný nový zaměstnanec, Douglas Bowman.

Ulož do delicious, linkuj.cz, jagg.cz, vybrali.sme.sk Díky!

Komentáře jsou uzavřeny