Martin Michálek Martin Michálek  – 3. 8. 2017

Jsem trochu na měkko. Tištěná verze „Vzhůru do (responzivního) webdesignu“ je tady!

Kniha „Vzhůru do (responzivního) webdesignu“

Když jsem před osmi měsíci začal psát druhý e-book, ještě jsem netušil, kolik energie mě to bude stát.

První krize přišla záhy po začátku psaní. Když jsem zjistil, že čistě technicky orientovaný text nedává smysl. Že pro uvažování o responzivních webech musím přidat i designérský rozměr.

Design je sice každodenní součást mé práce, jenže o něm běžně nepíšu. Takže přišla krize druhá — v novém tématu jsem se necítil tak dobře a přestalo mi to jít od ruky.

Pak přišla třetí, čtvrtá, pátá krize. Když mi došlo, jak přidaný designérský rozměr ovlivňuje celý text a jak moc jej celý musím změnit. Když jsem okolí nedokázal přesně popsat, s čím se to vlastně zabývám a začal jsem na to být ještě více sám než obvykle. A taky když začaly docházet našetřené peníze.

Šestá krize byla nejsilnější. Přišla po tom, co jsem text rozeslal k připomínkám asi desíti lidem. Dostal jsem jich dost. A bylo jasné, že to dokončení se ještě na dlouho odkládá. Někteří mě nešetřili, jiní zase pochválili. Za obojí jim děkuju, protože to celou věc posunulo do nových stupňů kvality.

Proč o tom píšu? Někde mezi první a šestou krizí totiž sílilo nastavení mysli, které říkalo, že tentokrát nepíšu další e-book. Že to je téma na poctivou knížku.

Teprve teď můžu říct, že ta knížka je hotová. Hotová ve fyzické podobě. Mám ji v ruce a vidím, že se všechny ty krize náramně vyplatily.

Můžete to posudit sami. Je tady. Ve formátu A5, měkké vazbě, celobarevná a na 272 stránkách kvalitního papíru. Stojí 649 Kč i se všemi e-bookovými formáty, poštovným a balným.

Majitelé e-boouů „Vzhůru do (responzivního) webdesignu“ si ji do konce srpna mohou dokoupit za 319 Kč, takže je celek vyjde o trochu levněji.

A já se zase po dlouhé době zase cítím jako po prvním rande. Jsem zvědavý, co na to řeknete. :-)


Více informací o knížce