Vzhůru dolů Comments - Jak nevstoupit do války s klientem http://www.vzhurudolu.cz/ o webdesignu, marketingu, webové analytice a příbuzných tématech. by: Frko (Jak nevstoupit do války s klientem) http://www.vzhurudolu.cz/44/jak-nevstoupit-do-valky-s-klientem#c000106 <p><strong>Jak nevstoupit do války s klientem</strong></p><p>Hoci aký klient, ktorý dobre zaplatí sa dá zdolať.<br />No nikdy!!! Ale nikdy, nepracujte pre priateľa! </p> <p>11 grafických návrhov, počas kódovania 3 krát zmena štruktúry a nakoniec bez slova odišiel k inému a ten mu spravil web čo som mu navrhoval na začiatku ja. Niekoľko nocí v keli, nervy a nadšenie tiež.</p> by: VlaDog (Jak nevstoupit do války s klientem) http://www.vzhurudolu.cz/44/jak-nevstoupit-do-valky-s-klientem#c000105 <p><strong>Jak nevstoupit do války s klientem</strong></p><p>pixy > věř že mám stejné zkušenosti kdysi jsem si také “přivydělával” webgrafikou. Vždy mě dostaválo, když jsem dle mého vytvořil funkční, graficky pěkný návrh a zákazník řekl že by se mu líbil takový ten rotující zavináč a blikající logo… ;D Nakonec jsem zjistil, že jedině jak je přesvědčit, že tohle na webprezentaci nepřitáhne, jsou reference a statistiky návštěvnosti. Již web nedělam jako kdysi, ale díky svém práci teď řeším pro naší firmu webprezentaci. Divili by jste se co vám “grafici” předhazují a když chcete “obyčejnou” korporátní grafiku tak nad tím ohrnují nos, ale já pro telekomunikační firmu nepotřebuji web určený spíše pro rokový klub nebo stránky fanclubu sprejerů. ;D Abych to shrnul, ta osvěta mezi vašimi zákazníky je jen na vás, vždycky budou ti rodinný “webgrafici a programátoři”, ale zákazník bude pořád stejný jen díky vám bude víc informovaný ;)</p> by: pixy (Jak nevstoupit do války s klientem) http://www.vzhurudolu.cz/44/jak-nevstoupit-do-valky-s-klientem#c000104 <p><strong>Jak nevstoupit do války s klientem</strong></p><p>VlaDog > Web jako houska na krámě. Když udělám blbý web proti svému přesvědčení podle (blbých) představ zákazníka, a on mu nebude fungovat, vymstí se to jak mně, tak zákazníkovi. Nejrozumnější je přístup Petra [8], dělal jsem vždy naprosto totéž.</p> by: VlaDog (Jak nevstoupit do války s klientem) http://www.vzhurudolu.cz/44/jak-nevstoupit-do-valky-s-klientem#c000103 <p><strong>Jak nevstoupit do války s klientem</strong></p><p>Zatím sem tu nenašel žádný pochopení pro zákazníka a taková formulka; Zákazník náš pán…. Myslím že problém bude někde mezi Vámi. Uvědomte si co je špatně?! To co chce zákazník nebo to že mu neumíte vysvětlit co je a co není optimální? A hlavně nezapoměňte děláte web zákazníka a né pro sebe ;)</p> by: Petr (Jak nevstoupit do války s klientem) http://www.vzhurudolu.cz/44/jak-nevstoupit-do-valky-s-klientem#c000102 <p><strong>Jak nevstoupit do války s klientem</strong></p><p>Hm, divné. Já jim jednoduše pohrozim, že bud mi nechají dělat mou práci a web jim potom bude vydělávat. A nebo to udělam podle nich a web bude k ničemu. Předchozí věta působí jako magická formulka :)</p>