Vzhůru dolů Comments - Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics? http://www.vzhurudolu.cz/ o webdesignu, marketingu, webové analytice a příbuzných tématech. by: Martin Kopta (Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?) http://www.vzhurudolu.cz/29/zasyti-predkrm-od-clicktracks-gurmany-navykle-google-analytics#c000060 <p><strong>Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?</strong></p><p>Jedním příkazovým řádkem se pomocí grepu dají podle regulárního výrazu odstranit řádky z logů (případně uložit do nových souborů, nebo jednoho). V DOSu to dobře funguje s UnixUtils (http://unxutils.sourceforge.net/).</p> by: Misha (Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?) http://www.vzhurudolu.cz/29/zasyti-predkrm-od-clicktracks-gurmany-navykle-google-analytics#c000059 <p><strong>Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?</strong></p><p>[12] Martine, a jak ten log filtrujete? Resp, máte nějaký jedoduchý nástroj, jak si s ním poradit? IIS mi nedovolí právě ty věci o kterých píšete nelogovat, dají se tam nastavit jen nedůležité věci.</p> by: Martin Kopta (Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?) http://www.vzhurudolu.cz/29/zasyti-predkrm-od-clicktracks-gurmany-navykle-google-analytics#c000058 <p><strong>Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?</strong></p><p>[10, 11] V Dobrém webu běžně analyzujeme i logy za půl roku a déle pro projekty Internet Infa a našich dlouhodobých klientů. Analyzujeme je na obyčejných stolních počítačích a noteboocích. Je ovšem nutné z logů nejdříve odfiltrovat záznamy, které se pro analýzy nevyužijí. Například vás nebudou zajímat požadavky na obrázky, styly a skripty a dotazy robotů.</p> <p>Site overlay byl hlavním důvodem, proč jsme ClickTracks kupovali. Když potřebujeme klienta přesvědčit o nutnosti změny rozložení a vizuální prezentace prvků na stránce, tak neznám nic lepšího. </p> <p>U Navigation reportu oceňuju především síťovou reprezentaci, kterou pomocí Analytics ani ClickTracks neřeším. Na Analytics se mi ale líbí, že přidáním jednoho řádku do konfigurace lze sledovat i přechody na cizí weby (z logu nevyčtete).</p> by: Martin Michálek (Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?) http://www.vzhurudolu.cz/29/zasyti-predkrm-od-clicktracks-gurmany-navykle-google-analytics#c000057 <p><strong>Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?</strong></p><p>Navigation Report stránky s rozumnými parametry rozeznává, nevím ovšem, jaký je jeho vztah k logů z IIS.</p> <p>Měl by vám o každé jednotlivé stránce říci, jaká je její schopnost udržet návštěvníka na webu (% exit), tudíž jak kvalitní je její obsah. U každého jednotlivého odkazu se pak dozvíte, jestli nepodceňujete nebo nepřeceňujete jeho význam atd. atd.</p> <p>Krása tohoto typu statistiky je v jeho vizuální prezentaci—nemusíte nic složitě nastavovat a počítat. Prostě vložíte logy a pak už jen simulujete chování uživatele.</p> by: Misha (Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?) http://www.vzhurudolu.cz/29/zasyti-predkrm-od-clicktracks-gurmany-navykle-google-analytics#c000056 <p><strong>Zasytí předkrm od ClickTracks gurmány navyklé Google Analytics?</strong></p><p>[8] tak to asi bude problém v tom, že používáme IIS – W3C Extended log format dosáhne při tisíci návštěvnících hravě 10 MB za den. </p> <p>Nicméně ten článek bych uvítal, taky v tom nemám úplně jasno. V Google Analytics je pro mě nejzajímavější e-commerce tracking, který jinde zdarma není, takže mám volbu buď svěřit data, nebo nepoužívat, což by ovšem byla škoda. </p> <p>Site overlay ani Navigation Report mi tak jako tak nedaly zatím žádnou použitelnou informaci, nějak nezvládají stránky s parametry a Site overlay navíc češtinu.</p>