Vzhůru dolů Comments - Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele? http://www.vzhurudolu.cz/ o webdesignu, marketingu, webové analytice a příbuzných tématech. by: Jan Brašna (Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?) http://www.vzhurudolu.cz/28/vitamin-vyziva-pro-webdesignery-nebo-spotrebitele#c000044 <p><strong>Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?</strong></p><p>Souhlas. Nezapomeň ale, že doby 37s kdy dělali opensource převratné věci a whitepapery jsou dávno pryč, dnes na svém tehdejším úspěchu staví obživu a není se čemu divit, když bys byl považovaný za špičku použitelnosti, technologií, defensivního designu a já nevím čeho všeho, tak by sis taky asi zajišťoval materiální rezervy, abys moh v 35ti do důchodu a věnovat se dětem a rodině :) Díky popularitě mezi komunitou taky měli výborný start prodejů prémiových služeb díky virálce a word-of-mouth a v podstatě jako jedni z prvních začali dělat RoR a GR workshopy (a to v nehorázném měřítku). Takže se nedivím tomu “vývoji”.</p> by: Martin Michálek (Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?) http://www.vzhurudolu.cz/28/vitamin-vyziva-pro-webdesignery-nebo-spotrebitele#c000043 <p><strong>Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?</strong></p><p>Honzo, myslím, že většině čtenářů je to jedno a zajímá je jen kvalitní obsah.</p> <p>Mě přišel zajímavý ten přerod 37s z nadšenců do businessmanů, viditelný hezky u toho článku Jasona Frieda.</p> by: Petr (Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?) http://www.vzhurudolu.cz/28/vitamin-vyziva-pro-webdesignery-nebo-spotrebitele#c000041 <p><strong>Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?</strong></p><p>Je samozřejmě trochu problém odlišit kvalitní článek psaný čistě z enthusiasmu (exituje vůbec takový ;)) a článek, který má skrývat komeční sdělení. Na kvalitě to tomu článku nemusí ubrat, i když je komeční.</p> by: Jan Brašna (Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?) http://www.vzhurudolu.cz/28/vitamin-vyziva-pro-webdesignery-nebo-spotrebitele#c000040 <p><strong>Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?</strong></p><p>Aha, teď Ti rozumím, tuhle zprávu jsem z toho nevyluštil :)</p> <p>SvN jsem přestal číst už dávno a to zajímavé maso z něho mi “doporučí” sám web :) Na druhou stranu Jason je možná tím specifický, ale neřekl bych, že kvůli tomu bude Vitamin špatný popř. podlý neřkuli překomercializovaný.</p> <p>Na rovinu (a teď se nechci nikoho dotknout) – myslíš, že takový model (ať už je za tím jakýkoliv ďábel) je ve výsledku pro čtenáře horší, než např. takový Interval.cz nebo Lupa? Já prozatím odpovím za sebe – vidím tady velmi originální přístup v publikování slušného magazínu, který ale zároven nění pro uživatele reklamně nepřátelský jako třeba Sitepoint a Devshed, ale zároveň dodává dobré autory a dobrý obsah. Navíc Ryan Carson nedělá neúspěšné projekty… ;) Asi půjde o to zachovat si zdravý úsudek.</p> by: Martin Michálek (Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?) http://www.vzhurudolu.cz/28/vitamin-vyziva-pro-webdesignery-nebo-spotrebitele#c000039 <p><strong>Vitamin: Výživa pro webdesignéry nebo spotřebitele?</strong></p><p>Honzo, sarkasmus se tam propašoval spíše nechtěně. </p> <p>Myslím, že je to chytré, což jsem ostatně napsal. Zároveň však říkám, že tito autoři budou dříve nebo později velcí businessmani a hranice mezi chytrým marketingem a “podlým” prosazováním vlastních komerčních zájmů bude pro cílovou skupinu tenčí a tenčí.</p> <p>Stejně jako Google, který byl dříve ve všem cool a chytrý. Jak roste a roste, stává se z něj pro některé lidi ďábel. :-)</p> <p>Takový <a href="http://www.37signals.com/svn/">Signal vs. Noise</a>, který jsem před pár lety bezvýhradně četl, jakoby ztratil na upřímnosti a kulometným tempem vysekává chvalozpěvy na vlastní produkty 37signals.</p>